Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wega | użytkownik

imię i nazwisko adresw-wa zarejestrowany03.08.2004 @22:25:30 ostatnio na stronie28.01.2015 @16:45:17

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didnt do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
-Mark Twain








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze479 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~maSlesz    14.05.2009 @20:07:19
No to bylo wieki temu... jak ten czas leci.
_______
~maSlesz    27.10.2008 @01:11:35
akuku
_______
~bleft    18.05.2008 @20:04:28
a no to powodzonka w sesyji i fajnie ze pamietasz jeszcze mnie oraz dziekuju za opinie...jak widzisz ostatnio nic nowego nie moge sklecic bo praca mnie izoluje od tworczego pociagu do towrzenia...ehh a kiedys sie non stop cos wrzucało...
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    12.05.2008 @21:47:38
co slychac? :P
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~qqwqq    15.02.2008 @21:48:30
dwie osoby niżej to też ja
_______
Słuchaj dzieweczko - ona nie słucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha.
Cóż za posucha...
~jx    24.08.2007 @18:48:43
zagramanica dalej ale juz we wtorek jestem u siebie
_______
dayum
~qqwqq    03.06.2007 @20:15:27
O_o
:P
_______
Słuchaj dzieweczko - ona nie słucha,
Żar z rozgrzanego jej brzucha bucha.
Cóż za posucha...
~jx    07.04.2007 @02:17:51
najs zdjecie
10 w skali boforta ; >>>
_______
dayum
~870621345    30.01.2007 @00:09:19
dzieki
_______
[*] "mowa źródłem nieporozumień..."
~eNapDEXz    27.01.2007 @23:42:15
ehh...
_______
x feni-x.deviantart.com x
~eNapDEXz    03.12.2006 @15:32:30
witaam
_______
x feni-x.deviantart.com x
~mentor    18.11.2006 @13:32:37
jeszcze jedno mowisz o dłoni czy o całosci jako reka
~mentor    18.11.2006 @13:27:36
dzieki ale reka wlasnie taka miala byc.kazdy ma swoje zdanie.pozdro
~bleft    21.10.2006 @21:50:09
kochaniutka dzieki wielkie...i musze cos wkoncu dla ciebie zrobic
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    19.10.2006 @18:07:53
http://www.digart.pl/forum/temat/201878/Showoffyourskills_2_____GLOSOWANIE_!.html zagłosuje moja droga kolezanka i odezwie sie wkoncu smska wysyłałem przeciez :P
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    10.10.2006 @16:58:32
jak bedziesz na gg daj znac... no i odwiedzilas mnie a nie napisalas co sądzisz o nowej pracce hmm...:p
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~Rotation    09.10.2006 @15:40:10
Dziękuje
~bleft    08.10.2006 @23:52:06
co tam u mojej kochanej znajomej
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~eMBiel    07.10.2006 @11:54:22
Witaj,
byłem na szczęście pod samą sceną Stąd takie szczęście.
Pozdrawiam
~bleft    27.09.2006 @21:04:39
dziekuje za wsparcie nie moge sie doczekac kiedy cie bede mogł odwiedzic albo ty mnie
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    26.09.2006 @22:56:30
cierpi jak nigdy i tulam sie poza domem do rana
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    21.09.2006 @17:45:18
daj gg to pogadamy wieczorkiem dziekuje za rady jak zwykle są bezcenne i wyjatkowe ...
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    21.09.2006 @12:09:27
ehhh...cos nie moge znalesc nikogo na stale ...mialem kolezanke z ktorą mieszkałem poł roku i bylismy na zasadzie przyjaźni ale czułem ze ona w pewnym momencie chciała by cos wiecej i wtedy nie byłem do tego przekonany i poznałem dziewczyne z która bylem miesiąc co ją strasznie zraniło mimo że nic nas wiecej nie łączyło a poźniej ona wyjechała do angli a 1,5 miesiaca do pracy i okazało sie ze tam kogos poznała i odmienilo jej sie wszystko co do mnie...teraz mimo ze ja bym chciał to ona uwaza ze nie bedzie wstanie znow tak okazac mi uczucia jak wtedy i jest w blizszych kontaktach z tym kolesiem z tamtąd mimo naszej długiej znajomości...i teraz nie wiem czy lepiej juz ja zostawic skoro ona juz nie chce nic procz przyjaźni i ta przyjaź ograniczyc bo mnie to boli czy jest jakis inny sposób?
ostatnio edytowane: 2006-09-21 12:11:24
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    20.09.2006 @22:50:51
no to teraz znow mosisz mnie wspomoc swoimi cennymi radami na zycie bo ostatnio sie załamuje wszystkim mam odczucie głęgokiej samotności
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    20.09.2006 @10:29:12
gdzie moja kolezanka sie zapodziała hmm
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt