Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wega | użytkownik

imię i nazwisko adresw-wa zarejestrowany03.08.2004 @22:25:30 ostatnio na stronie28.01.2015 @16:45:17

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didnt do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
-Mark Twain








kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze479 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Rotation    17.09.2006 @18:35:44
THX za komentarz
~barteks87    11.09.2006 @21:07:29
Dzięki za komentarz xD
_______
Nie dziękuj na profilu - wejdź do galerii!
-emtecc    10.09.2006 @14:04:39
dziekuje ;*
~SunFireX    08.09.2006 @23:10:46
Nawet nie wiem o co w tym komentarzu chodzilo ;-|
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~SunFireX    08.09.2006 @23:05:18
wtf?
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~SunFireX    08.09.2006 @22:53:02
Taka fajna dupeczka, ze az sie prosila o fotke ;]
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
-emtecc    08.09.2006 @22:37:01
,pozdr
~lukassz    10.05.2006 @19:32:40
dzieki za komentarz!
pozdrawiam
^sleepwalker    10.05.2006 @19:30:34
Dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~harpagan    28.04.2006 @22:22:04
da sie krucej,do glebszej analizy niezbedny jest odpowiedni klimat jezeli cie urazilem to bardzo przepraszam ale ostatnio nie jestem w tym klimacie.W contagious najbardziej spodobalo mi sie ujecie (perspektywa) no i oczywiscie rewelacyjne wlosy na prawde technika mnie powalila a co sie tyczy impa to po prostu przypomina mi mojego znajomego MKROOT no bez kitu jak dwie krople wody.
Ps.pozdro z paignton.
_______
harpagan
~BartoszSkowronski    28.04.2006 @20:58:35
Nie ma sprawy a co do mojej kreski to moze wkrotce polecam sie na przyszlosc ;]
_______
PZPWP
~szczypson    27.04.2006 @18:00:24
dzięki tak przy okazji - też kojarzy mi się z siostrzenicą, bo... to jej rączka jest na zdjęciu pozdrawiam!
~ninAtkA    27.04.2006 @17:58:08
Twoj komentarz pod moim Kosmosem stal sie dla mnie wazny, dzieki ;> 3may sie
(Ciebie tez nazywaja 'szalona portrecistka'?) ;>
.
_______
need u - dream u - find u - taste u
* use u * scar u * fuck u * break u *
lose me, hate me, smash me, ERASE me..
.
~jx    25.04.2006 @21:33:03
nie gryze, znasz mnie
_______
dayum
~jx    25.04.2006 @20:28:03
ooo nowość hej Weguś co sie ukrywasz?
_______
dayum
~bleft    29.01.2006 @21:54:21
Dzieki za smski...doszły ale ja teraz na koncie nic nie mam dlatego nie odpisalem ...ale fajnie ze wyslalaś ...co tam u ciebie ciekawego? ja jak widzisz zaczolem robic coś nowego i się do mnie przy....ją że podrabiam cos co juz było ...ehh co za zjeby z tych niektórych moderatorowych przyjaciół :D
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    26.01.2006 @01:30:36
Dostalem smska i czekam na nastepne a nie odpisałem bo chwilowo nie mam nic na koncie :/ Pap pozdrawiam :D
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    24.01.2006 @20:42:28
No teraz studjuje zaocznie na ASP w Lodzi projektowanie odzieży pierwszy rok a w miedzy czasie projektuje wzory na ciuchy dla http://www.nervous.com.pl heh i juz jedna moja rzecz wyszła a zaczolem w sumie niedawno... a co do snowboaru to tez jezdze takze wiem o co chodzi i lubie extremalnie na maxa freestailowac ale ostatnio nie miałem okazji i sprzet musze odnowic...a co do gg to nie mam ale mam tlen bleft1@tlen.pl jak cos pap pozdrawiam i czekam na kontakt a to moj numer tel bo czesto nie ma mnie na necie 609 526 469 ! pap
ostatnio edytowane: 2006-01-24 20:46:56
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    24.01.2006 @12:56:32
No dzieki a jak tam na deseczce ... ja teraz sie przeprowadzilem do Łodzi i tam studjuje a ty co porabiasz? hmm...
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    19.01.2006 @12:45:01
co tam u ciebie droga koleżanko...pamietasz mnie jeszcze :D
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~jx    24.12.2005 @16:07:59
Wesołych Świąt Weguś badz zdrowa i wesoła oraz życze powodzonka w spełnianiu marzeń dużo szczescia ! Hei Hei Hej !
_______
dayum
~jx    23.12.2005 @15:31:11
Ty tutaj pitu pitu z komentami a nowyh prac nie widać, halo halo ?
_______
dayum
~jx    07.11.2005 @20:24:50
ja bym powiedział że raczej bardzo podobny troche sie pozmieniało na tej mojej gebie dzieks i pozdr
_______
dayum
~MasSs    08.10.2005 @14:18:33
:D
~jx    07.10.2005 @21:26:45
co sie nie pojawiasz na gg?
_______
dayum
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt